pondělí 19. června 2017

To nejlepší z Viděno v Brně

Možná už jste se setkali na Facebooku se zábavným typem skupin zaměřených na konkrétní místo. Jedna z prvních pro mě takových bylo Viděno v Praze. Tato skupina mě zaujala hned. U některých fotek jsem skoro brečela smíchy. I když nejsem z Prahy, tak mi nikdy nedělalo problém tam být. Ne vždy ale člověka baví fotky neustále opakovaných ponožek v sandálech, parkovacích skvostů a různých opileckých póz. Spravovat něco takového mě lákalo. Řešilo by to minimálně můj problém s nepřizpůsobeným obsahem... 

A tak jednou přišel nápad si takovou skupinu vytvořit. Jakmile vyhledávač podobnou skupinu zaměřenou na Brno nenašel o názvu bylo rozhodnuto. Proč život neprodloužit také Brňanům? A Viděno v Brně bylo na světě! V současné době má skupina přes 13 000 členů a stále se rozrůstá. Velkým pomocníkem ve správě mi je Alan Garcia, který tento post získal díky jedné své laskavosti vůči mě. Na oplátku si měl říct co by rád. Pivo mu bylo málo, raději by správcoval. Tak má co chtěl. :-)


Některé příspěvky jsou umělecky laděné...
by Dave Jörgen Sörensen
by Amálka Mrkosová


by Petr Almáši


Některé dojemné...
by Daniela Daja Gotz

by Hanka Zouharová

Některé přináší zajímavé asociace... 
by Honza Ozzy Riedl

by Jana Zichová

Některé zas pohledy na řádění živlů...
by Jiří Tošner

Občas jsou ale největšími živli naši spoluobčané.... 
by Petr Zatrapa
by Adél Šebková


Ale abychom nezůstali jen u Brňanů...
by Ladik Komárek
by Tom Zubbathor



Osvěžení je další nutností... 
by Lenka Ká

Ztráty, nálezy, prodej, a výměnu také občas řešíme...
by Lubomír Nezval

by Lucie Šebl Šebestová

Člověka ale překvapí takový neobvyklý pasažér...
by Lukas Jabkkin

by Michal RazoRovič Klimeš

Jak se zachází s technikou může být také zarážející...
by Otakar Kolář


 Již tradiční záchodová poezie a různé doprovodné zkazky...
by Rolný Dominik

A když chcete pryč, použijte takovýto Exit...
by Roman Tichý Čech

Nebo buďte naše špilasová koza...
by Tereza Rézinka Králová

Politika se nás rovněž týká...
by Veronika Brázdová

A fenomén super poznávacích značek nás také neminul. Zde jeden zástupce... 
by Šuster Jan

A také umíme litovat... 
by Adam Stanislav

A mnoho dalšího ZDE! :-)

1 komentář:

  1. Uuu, tak už máme 19 999 členů! Kdo bude ten jubilejní 20K.? :-)

    OdpovědětVymazat